Postcode (1e cijfer) (of) Plaats
Niet-Nederlandse culturen
Individuele therapie

Het NVRG-Jaarverslag 2017 is verschenen

Het thema van dit jaar is verbinding. Naast een overzicht van de belangrijkste activiteiten lees je artikelen over o.a. de samenwerking tussen de systeemtherapeut en de systeemtherapeutisch werker en over de Haagse lobby.

Verbinding

Het thema van dit jaarverslag is verbinding, een van de kernwaarden van de NVRG. Door verbinding te maken met in- en externe partijen blijft de NVRG in beweging. Wat ondernam de vereniging in 2017? Het jaarverslag geeft je antwoord op deze vraag.

Naast een overzicht van de belangrijkste activiteiten vind je artikelen over o.a. de manier waarop de NVRG de belangen van haar leden vertegenwoordigt in politiek Den Haag, en over de kracht van de samenwerking tussen de systeemtherapeut en de systeemtherapeutisch werker. We wensen je alvast veel leesplezier!

Online jaarverslag

Het jaarverslag is ook digitaal beschikbaar, klik hier.

Of download de pdf.

Wil je meer exemplaren?

We verzenden het jaarverslag ook naar onze externe relaties zodat zij op de hoogte blijven van de activiteiten van de vereniging. Heb je ook relaties aan wie je het jaarverslag wilt aanbieden? Of wil je het verspreiden binnen de instelling waar je werkt? Stuur een mailtje naar nvrg@nvrg.nl.